poniedziałek, maja 02, 2011

georss:featurename, a nie georss:featureName!

Ostro walczyłem od jakiegoś czasu nad tym jak dodać do lokalizacji postu w Bloggeroidzie jakąś taką bardziej przyjazną nazwę.
Gołe współrzędne geograficzne nie są jakoś szczególnie ciekawe ;-)
No i okazuje się, że byłem na dobry tropie ;-) dobrze myślałem, że to będzie coś związanego z feature name. Mój błąd polegał jednak na tym, że zamiast pisać taga jako georss:featurename pisałem go w konwencji wielbłądziej georss:featureName...

Teraz tylko ciekawe czy ten ficzernejm się utrzyma przy dodawaniu do postu podobnych postów ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Czy nazwa miasta się wyśle? ;-)
Sprawdź godzinę wschodu i zachodu Słońca na komórce ;-)
Bloggeroid 1.5.0 - czas lokalizacji ;-)
4 małpki z trojgiem rodziców :-)
Post pierwszy - czy wiesz o czym wie, lub może wiedzieć Twój telefon? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz