poniedziałek, kwietnia 04, 2011

Zgryz laptopowy ;-)

Mam zgryza....

Z jednej strony laptopy z 8GB RAM są już w okolicach 3 tysięcy złotych.... A taki laptop to możliwość odpalania Chrome i Firefoksa razem, i bez konieczności wyłączania jednej z tych przeglądarek w momencie odpalenia Eclipse'a i prób developowania na Androidzie... (OK, na 4GB też się da tak pracować, ale momentami się system tnie).

Z drugiej strony mój laptop ma chory wyświetlacz, z którym się daje pracować, ale wkurza ;-) Mam gwarancje jeszcze do października czy jakoś tak, ale jest to obrzydliwa gwarancja door-to-door, która wymaga jakichś strasznych zabiegów...

No i zaczyna mi po głowie chodzi by może tak w lipcu, albo wrześniu kupić nowego laptopa z 8 GB RAM, a starego odesłać do serwisu ;-) [w końcu z chorym wyświetlaczem działam już od chyba lipca 2010 roku]. Jak wróci będę miał 2 w miarę znośne laptopy biurkowe.... [mam już 2 niezbyt znośne ;-)]

Mój moduł sprzeciwu przeciwko kupowaniu czegoś co już mam wyje, ale lenistwo mówi "kup, co się będziesz męczył?".....

No i było wchodzić na stronę Komputronika? ;-)


Podobne postybeta
Archos 101 i zgryz ;-)
HSDPA Rządzi!!! :-)
Sierpień - podsumowanie czytelnicze
Zły samochód i PKP, czyli koncert narzekania;-)
Integracja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz