sobota, marca 26, 2011

Nexus zawstydza Internetię ;-)

Taki paradoks ;-)

Sieć oparta na kablu z definicji winna być szybsza niż sieć komórkowa...

Dziś koło 8:40 padła mi sieć na kablu od Interneti. Jak się obudziłem i po jakimś czasie chciałem sprawdzić pocztę to po prostu włączyłem tethering w telefonie [mój skrypt pomógł ;-)].

Teraz postanowiłem ściągnąć sobie najnowszy build Chromium OS z nadzieją, że zadziała na moim Asus EEE PC.... i teraz paradoks ;-)
Download leci w zakresie 220-380 KB/s czyli szybciej niż zwykle w mojej sieci kablowej ;-)

Żeby nie było, że Internetia jest taka słaba [chociaż jest ;-)], to ja mam starą umowę jeszcze na 2.5MBps i to symetryczne [cholera wie po co mi to], już mi kilka razy oferowali zmianę, ale jakoś mi się nie spodobali ludzie, którzy to oferowali. UPC znów chętnie dałoby mi i 25MBps, ale to by się wiązało ze zmianą umowy na kablówkę, czyli zabraliby mi moje NatGeo HD i History HD, za które teraz [z chyba jeszcze Polsat Sport HD czy coś takiego] płacę całe 5 złotych ekstra :-) HBO by mi też pewnie zdrożyli [bo wg. tego co na stronie powinno kosztować 41 PLN, 25 za HBO, 6 za HBO HD i 10 za HBO OnDemand].


Podobne postybeta
Zła TV ;-)
Cyfrowe granice
"Pewne takie niedomówienie"
Android i lokalizacja. Czego używać zagranicą?
Gra o tron - jaskółka? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz