czwartek, marca 31, 2011

Gningerbread 2.3.3 - duży postęp :-)

Zrobiłem sobie dziś update Androida na moim Nexus S do wersji 2.3.3 i jestem pod wrażeniem :-)
Zacznę od minusa, w każdym bądź razie czegoś co na ten minus może wyglądać. Google zdecydowało się obniżyć temperaturę kolorów na Nexus S, przez co ekran nie wydaje się już być taki soczysty.
Z plusów - jest w końcu polska wersja językowa. Jest to o tyle istotne, że dzięki temu standardowa klawiatura Gingerbread wzbogaciła się o polskie krzaczki :-) a to przydatne.
Sama klawiatura ekranowa z Gingerbread jest zadziwiająco wygodna w pisaniu. Nie jest tak dobra jak klawiatura zewnętrzna, ale dużo lepsza niż klawiatura ekranowa z Androida 1.6, czy HTC Touch. Tu w końcu można dość szybko pisać i to bez ciągłego patrzenia na klawiaturę :-)
W nowym Androidzie 2.3.3 dodali też jakieś ficzery związane z NFC, ale trudno mi się tu wypowiadać, bo mój jedyny kontakt z NFC to odczytanie mojej karty parkingowej ;-) a i słowo odczytanie jest zbyt wielkim, bo w rzeczywistości chodzi tylko o to, że po przyłożeniu telefonu do karty widać radość telefonu wyrażoną pojawieniem się informacji o wykryciu nieznanego taga. Czuję, że moja przygoda z NFC w telefonie będzie wyglądać tak jak moja przygoda z FireWire w laptopie.. czyli skończy się na tym, że mam lub miałem, ale nigdy nie zbliżyłem się i nie zbliżę do wykorzystania ;-)
Ale ogólnie Nexus S z 2.3.3 fajny jest.

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Post PC i nowa klawiatura ekranowa
Pomysł jest ;-) teraz go trzeba zrealizować.

Galxy Tab w Erze i ciekawe ceny za transfer :-)
Hackowanie odczytu danych Exif ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz