czwartek, stycznia 13, 2011

Testowanie złe...

Namieszałem w kodzie Bloggeroida, tylko nie wiem jak bardzo ;-)
Niestety jako repozytorium używam Mercuriala i chyba zapomniałem jakiś czas temu coś skomicić (czyli zrobić commit) i po przeglądaniu zmian wiem tylko, że jest ich dużo ;-)
No to zaczynam się bawić w testowanie. Co jest o tyle trudne, że nie do końca wiem co mam testować ;-)
Trzeba zapamiętać na przyszłość by nie wracać do kodu w którym się grzebało przez 2 albo 3 miesiące z doskoku w wolnych chwilach... Lepiej chyba by było skasować wszystkie zmiany i zacząć od nowa... ale to tylko wtedy jeśli na repozytorium mam aktualną wersję "produkcyjną", a raczej jej nie mam ;-)

Ok, to sprawdźmy jeszcze czy bold działa i dodajmy jakiś obrazek (widok sprzed chwili z mojego balkonu w KRK)



Miejmy nadzieję, że zadziała ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Książkowy Stack Overflow ;-)
Nie ufajcie mergerowi z Mercuriala...
Znaczek Vege
Jedna lista
Fauci ouchie - mam i ja ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz