niedziela, stycznia 16, 2011

Minecraft - chyba mam za słaby komputer ;-)

No i chyba mam za słaby komputer :-)

Po tym jak przeczytałem o Minecraft'cie i postanowiłem spróbować to okazało się, że na moim laptopie z Intel Core 2 Duo T6600 z 4GB RAM i Windows 7, do tego z GeForce GT220 Cuda 1GB działa to wolno :-(

Sama gra jest hmm... specyficzna. Fajnie, że można budować, działa tam fizyka, z tym, że częściowo, bo np. można budować rzeczy w powietrzu co nie do końca jest zgodne z prawami fizyki, a z drugiej strony jak się zrobi dziurę w kopalni która jest podwodą i przebije się do tej wody to woda zalewa kopalnię :-) (co zrobiłem :-)), ale jakoś po 30 minutach zabawy mnie nie porwała. Ale na pewno do niej wrócę ;-)

Tylko teraz pytanie, czy to jednak mój komputer za słaby jest, czy może jednak to tylko przez to, że go nie wyłączyłem na noc i miał zapchany RAM? ;-)


Podobne postybeta
Cyniczne ja ;-)
Chcę szybki komputer!
Rule w Outlook = ZUO
Nie taka klasa konkretna straszna....
"Cześć"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz