niedziela, stycznia 09, 2011

Jakie są wasze "funkcje marzeń" w programie do blogowania? :-)

Tak sobie z braku laku dopisuje co nieco do Bloggeroida i tak się zastanawiam.
Mogę mu dodać zdolność do współpracy z YouTube, mogę go wyładnić i poprawić stabilność, mogę dodać wykrywanie lokalizacji, dodać obsługę sharowania lokalizacji (teraz umieści się tylko info, a mogłaby mapka, albo link do mapki)... ale to wszystko na co wpadłem.
(OK, może nie wszystko, bo myślałem np. o automatycznym proponowaniu tagów [taki sobie pomysł] albo o sugerowaniu na podstawie tego co pisaliśmy różnych tematów, chociaż w rzeczywistości to by było dużo bardziej skomplikowane więc na razie jest w kategorii "rzeczy o których mi czasem po głowie chodzą pomysły, ale nie mam do końca pomysłu jakby to miało działać i czy w ogóle by działało)

Macie jakieś pomysły? Co powinien potrafić dobry program do blogowania?
Chętnie poznam Wasze propozycje :-) [tu albo co bardziej prawdopodobne w moim strumieniu w Google Buzz ;-)]


Podobne postybeta
Multiscreen world nie działa do końca ;-)
Autostrada dowiezie mnie do domu dopiero za 2 lata :-(
Exif jest zły - część 2 :-)
Nie ma to jak klawiatura ;-)
Zły roaming, nawet w snach przeszkadza ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz