wtorek, grudnia 28, 2010

Listy Top 10 aplikacji nie są dla mnie ;-)

Ja to jakiś nietypowy jestem. Oglądam listy 10 najlepszych aplikacji dla Androida, iPhone'a czy iPada i moja ogólna reakcja jest taka "????". Nic dla siebie nie widzę wśród tych aplikacji.
Jak przeglądam Android Market to samo. W Chrome Web Store także.

Dla mnie najczęściej używaną aplikacją na Androidzie są chyba GMAIL, później telefon ;-), Google Maps, Bloggeroid, Google Listen, MyTracks i Google Sky.
Próbowałem używać Seesemic'a, ale mi się znudził. Aldiko też do mnie nie przemówiło, ale to możliwe, że z powodu wielkości ekranu w G1.
FB dla Androida miałem krótko i dość szybko odinstalowałem. Przez jakiś czas używałem też jakiegoś klienta Twittera, ale też odinstalowałem.
Odtwarzacz muzyki jeśli używam to tylko standardowy (jakbym miał Androida 2.2 to bym pewnie używał WinAmpa), ale że nie znoszę chodzić w słuchawkach to używam go tylko wtedy gdy w tramwaju ktoś za głośno obok gada i mi przeszkadza w czytaniu [czyli musi mieć dość specyficzny głos, albo mówić bardzo głośno, bo w innych przypadkach po prostu potrafię ignorować ;-)].
A, jeszcze z aplikacji to używam aplikacji do robienia zdjęć i czasem Google Talka (głównie do zamykania czatu ;-) bo przez większość czasu gdy z kimś gadam na Google Talk to jest w okolicach komputera, a komputer jest dużo wygodniejszy do czatowania ;-))

Ciekawe czy jak zmienię kiedyś telefon na coś z nowszym Androidem to mi się zmieni, czy też będę używał nadal tylko tych samych aplikacji ;-)


Podobne postybeta
Google Talk i herbata... eksperyment ;-)
Rozluźniać, czy nie rozluźniać?
5 ekranów
Ktoś ma pomysły na użycie tagów NFC?
Chcę szybki komputer!

1 komentarz:

  1. Mnie to nie dziwi, jesteś zapewne w innym miejscu krzywej Gaussa niż użytkownicy tych 'topowych' aplikacji;)

    OdpowiedzUsuń