środa, listopada 03, 2010

Galxy Tab w Erze i ciekawe ceny za transfer :-)

No i jest Galaxy Tab w ofercie Ery.
Ludzie narzekają, że tanio nie jest.

Ceny przedstawiają się tak:

Cena tableta netto:

Wysokość abonamentu netto:

Zmiana prędkości po:

Umowa na 24 miesiące:

Umowa na 30 miesięcy:

89 zł

4 GB

799 zł

299 zł

129 zł

15 GB

399 zł

1 zł


Ale ja to widzę inaczej :-)

G1 kupiłem od Ery z 2 letnim kontraktem za chyba 349 złote i 85 złotych miesięcznie, w ramach abonamentu dostałem 120 minut i 500 MB transferu.
Teraz Era za podobne pieniądze daje 4 GB transferu :-)

Czyli jest szansa, że jeżeli Era będzie miała za te parę miesięcy, gdy mi się skończy kontrakt na G1, nowe G2 albo HTC Desire Z to za moje 85 złotych dostanę co najmniej 2 GB transferu :-)
A to by było dobre, bo chociaż w życiu się na G1 nie zbliżyłem do tych 500 MB to mając G2 używałbym go jednak czasem jako punktu dostępowego dla netbooka [a może i tabletu jeśli kupię] bo nie chce mi się zawsze nosić ze sobą modemu z Blueconnecta [gdzie mam teraz 10 GB transferu za jakieś 60 złotych], a wtedy te dodatkowe gigabajty byłyby pomocne :-)


Podobne postybeta
Motorola Mileston 2 fajna jest ;-)
Darmowy hosting JSP
Strumień świadomości... tym razem mobilny ;-)
Zła lojalność ;-)
i znów w plecy.... ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz