wtorek, listopada 16, 2010

Czekam na MotoTab

Choruję na tablet [którego pewnie, nie będę używał, ale "chcem" i tyle, to się leczy tylko przez zimne kąpiele albo zakup ;-)].

Pisałem tu już kilka razy o kandydatach do zakupu, ale coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że poczekam.

Z G1 byłem early adopter i teraz mam fajny telefon, ale jestem już skazany na Androida 1.6. Z tebletem już nie mam takiego ciśnienia i mogę poczekać.

Poczekać na coś co będzie miało Androida 3.0, tak jak ma mieć podobno właśnie MotoTab. A Motorolę lubię, w końcu dla nich pracowałem ;-)

Chociaż 7 cali to może być dla mnie za mało, więc w końcu mogę wylądować nie na MotoTabie, ale czymś innym. Byle miało Androida 3.0 :-)

Ale jak na razie czekam....


Podobne postybeta
Zagwozdka
Błee
A może cały system rekrutacji w IT jest zepsuty? ;-)
Deklaracja wyborcza ;-)
Archos 101 i zgryz ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz