poniedziałek, września 06, 2010

Marudzenie nocne ;-)

W ramach dalszego marudzenia ;-)

TopCoder mi nie działa... Każda próba zalogowania, tak z dobrym jak i złym hasłem kończy się informacją, że mój czas na zalogowanie się skończył. To wkurza.
Ktoś zna coś podobnego do TopCoder i Google Code Jam? Lepsze byłoby coś w stylu TopCoder bo sprawdza też umiejętność pisania z ręki [tak przy okazji, jak ktoś się przygotowuje do SCJP to zdecydowanie dobrze pisać w notatniku, a nie w IDE, dzięki temu jest prawie pewne, że się nauczycie w którym pakiecie co jest i poznacie konstrukcje języka od podstaw ;-)]

Z jednej linii na laptopie (dokładniej na telewizorze laptopa ;-)) zrobiły się już dwie. Sam mogę być trochę winny, bo wcześniej udało mi się przez ściskanie skasować w ogóle te linie... ewidentnie widać, że coś nie styka. Problem jest taki, że oddanie laptopa do serwisu to straszny kłopot, bo łatwiej by mi było nowego kupić niż przez miesiąc żyć w ogóle bez laptopa, albo używając tylko netbooka.

Zimno jest. Niefajne.

Kodować mi się nie chce.
Niby zakodowałem już w Bloggeroidzie pobieranie, wyświetlanie i tworzenie komentarzy, ale jakoś mnie to nie przekonuje ;-) Dodatkowo bruździ mi tworzenie komentarzy, bo wyświetlam sobie ilość komentarzy, a jak opublikujemy nowy to trzeba by było listę zupdatować i liczbę poprawić..... a to wymaga kolejnych zmian w logice.
Z dobrych rzeczy, onActivityResult czy jakoś tak, bywa BARDZO przydatne.

W środę impreza firmowa, na której będę musiał siedzieć do oporu, bo to ja mam płacić [firma mi zwróci, ale ja to organizuje, taki urok leadowania...]

Amazon uparł się, że nowo zamówione książki przywiezie mi DHL....... Ciekawe, że płyty przywiozła mi Poczta Polska. Wychodzi mi na to, że płyty przyjechały z UK i przez to było przez Pocztę, a książki przyjadą z Niemiec i przez to przez DHL.
Następną dostawę [już ma 2 książki, trzeciej szukam ;-)] chyba sobie każę przysłać do KRK do pracy.

Jeszcze raz powtórzę, zimno jest!


Podobne postybeta
Wyznania programoholika ;-)
Google Play Services dobre jest :-)
Todo - Efekt ciążenia ku dołowi listy ;-)
396 m2 ekranu
Długa Ziemia vs Wysokie Megi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz