wtorek, września 28, 2010

Marny ze mnie prorok ;-)

Dwa lata temu napisałem:
"Pobawię się w wizjonera ;-)

W ciągu 2-3 lat [w wariancie optymistycznym], lub w ciągu 5-8 lat [w pesymistycznym] do użytku zaczną wchodzić okulary 3D podpinane do komputera, które pozwolą cieszyć się pełną trójwymiarowością."


Jak na razie okazałem się marnym prorokiem ;-)

W sklepach nie ma takowych okularów :-) A patrząc na tą stronę można wysunąć uzasadnione podejrzenie, że biznes postanowił nie iść tą drogą. Większość produktów to okolice roku 2000. Chyba nadal jest to za drogi biznes.
Szkoda, bo to akurat byłaby fajna sprawa......... ale nadzieja jest ;-) wszelkie tanie akcelerometry i podobne się poprawiły, co widać w telefonach z Androidem, optyka też się robi tańsza, więc może? :-)

Jak na razie takie okulary widziałem tylko raz, na Softargu gdzieś tak koło 1995 roku [+/- rok], a i tak najbardziej pamiętam, że miała je założona koleżanka z LO ;-)


Podobne postybeta
Przepowiednia ;-)
Wyprorokowałem ;-) - okulary 3D :-)
Postęp
Skąd się biorą źli i dobrzy nauczyciele? - Przemkowa teoria ;-)
Gdybym miał okulary Google.... (znaczy, kiedyś będę miał ;-))

2 komentarze:

  1. Takie rozwiazania nadal istnieja. Na tegorocznej IFie byl pokazywany np. Cinemizer.
    Zdjecia tego urzadzenia oraz krotki wrazenia znajdziesz w drugiej czesci mojej relacji z IFy.
    http://tomiga.wordpress.com/2010/09/06/ifa-2010-czesc-2-3d-gry-i-kontrolery-ruchowe/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak nie taki marny ze mnie prorok ;-)

    OdpowiedzUsuń