środa, września 08, 2010

3 plusy ;-)

Taka informatyczna lista plusów :-)

  • Firefox 4.0 ładny, minus, że jak to z nowymi FF jest, trudno o rozszerzenia.
  • Archos 101 ładny, co prawda przez brak GPSu nigdy się pewnie nie doczeka Android Marketu, ale ładny. Gdyby u nas kosztował powiedzmy z 1000 złotych to kupię go chyba bez zastanowienia, przy 1600 z zastanowieniem.
  • TopCoder znów działa :-) Coś nie działało w niedzielę, nie można się było zalogować, ale teraz znów działa :-) minus jest taki, że "oszukuję" [ja, nie TopCoder], z 5 zadań którym się wczoraj i dziś przyglądałem zrobiłem 3 bo raz mi się nie chciało pisać mnożenia macierzy, a drugim razem wymiękłem na 2D ;-)



Podobne postybeta
Archos 101 i zgryz ;-)
Lenie ;-)
"Chciałabym a boję się" ;-)
Nuda....
Głupi nacjonalizm, głupi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz