piątek, sierpnia 27, 2010

Polski słownik dla Androida niewiele pomaga :-(

Wczoraj na Blipie pojawił się opis jak dodać do słownika G1 polskie słowa i przez to przyśpieszyć pisanie przy pomocy klawiatury ekranowej.
Dodałem, ale nijak nie ma się to wygody, prawidłowe słowo pojawia się jako podpowiedz dopiero gdy się je całe wpisze. ;-)
Jednak klawiatura fizyczna jest o wiele lepsza.

To wyżej (bez linka ;-)) zostało napisane ręcznie przy użyciu klawiatury ekranowej w G1 i tego podpowiadającego słownika. Tak sobie to działa.
Tutaj instrukcja, może moim błędem jest to, że użyłem słownika z 3000 słów tylko, no i może powinienem raczej użyć słownika stworzonego na podstawie tekstów z bloga :-)
Może spróbuję :-)
Pomysł w każdym bądź razie z tym słownikiem świetny, ale niestety ja nie widzę żadnych plusów. Wcale mi nie pomógł w trakcie pisania tego tekstu wyżej, który ma jeśli dobrze liczę 49 słów, podpowiedź przydała się góra 3-4 razy. Może z czasem będzie lepiej?
Czas pisania tych 49 słów to z 2 minuty albo i dłużej (odczucie subiektywne, nie mierzyłem)



Podobne postybeta
Oszukałem się ;-)
Nexus S - wrażenia z boju ;-)
Na co "idą" moje podatki?

Flaker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz