wtorek, sierpnia 31, 2010

Notka miraż

Od dawna marzy mi się wpis na bloga pod tytułem "Ile waży kilo słonia?".

Problem jest tylko w tym, że nie mam pomysłu o czym by miała być ;-)

No bo kilo słonia waży 1 kilogram, niezależnie od tego co będziemy ważyli. Czy całego słonia o masie 1 kg (chyba jakiś słoniowy płód tylko tyle waży, bo rodzą się dużo większe), czy tylko np. kilogram ciosa, czy nawet kilogram powietrza z płuc słonia (choć to by było trudno zważyć ;-) no i musiałoby to być chyba parę słoni........ bo jak dobrze liczę to potrzebne byłoby 773.4 litra powietrza, a takich dużych słoni to nie robią (ha! podobno potrzeba do tego trochę ponad 2 słoni, bo jak wyczytałem w Internecie u ssaków tak zwykle pojemność przybliżona to 6% * masa ciała, gdzie te 6% ma jeszcze wymiar l/kg ;-), co daje dla słonia podobno 300 litrów, czyli 2.5 słonia potrzebujemy do zebrania 1 kg słonia w postaci powietrza w słoniowych płucach... problem natury filozoficznej tu jest czy powietrze w płucach słonia to słoń czy nie słoń? [gdzieś w tym miejscu powinien być chyba jakiś nawias zamykający dygresję w dygresji.......])]

Taki lifehack w nawiązaniu do dywagacji o nawiasach, jak się pogubiliście w nawiasach to je liczcie. (()()) to 1,2,1,2,1,1,0 czyli mamy dobrą ilość i chyba przechodzi też przebiegłe rzeczy jak ())( bo nam wyjdą ujemne liczby nawiasów.

Czasem ten słoń przechodzi w śledzie, i wtedy chciałbym zapytać na blogu "Ile waży kilo śledzi?". Ale wtedy też nie mam pomysłu o czym by to miała być notka ;-)

Dla pociechy powiem, że w głowie mi siedzi (i we fragmencie na karcie SD mojego telefonu też ;-)) jeszcze jedna notatka marzenie ;-) i na razie próbuje wymyślić jej szczegóły techniczne ;-)


Podobne postybeta
Drugi klasyfikator jako "sanity check"
Kilogram i ile to jest? To jest dopiero spór :-)
Jak walczyć z gigantycznym kodem w Java'ie, część 1.5 ;-) - czyli jak je się słonie ;-)
Java i Chrome OS....
Coca-Cola Zero i pomidory = najbardziej "odchudzająca dieta" na świecie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz