niedziela, sierpnia 22, 2010

Blue-Ray, DVD i takie tam

Ciekawa sprawa, za Harry'ego Potter'a na DVD (Lata 1-6) w Polsce zapłaciłem 298 czy 260 złotych. Wersja Blue-Ray kosztuje z tego co pamiętam więcej (500 złotych???). Ten sam Harry Potter na Blue-Ray na Amazon.co.uk po przeliczeniu na złotówki kosztuje jakieś 160 złotych, nawet z transportem to dużo mniej niż DVD w Polsce.
Ciekawe nie? ;-)

Aż się zastanawiam czy nie kupić sobie tych płyt i odtwarzacza Blue-Ray, ale powstrzymuje mnie to, że w tamtym roku kupiłem odtwarzacz DVD i szkoda by mi było by sobie tak sam stał ;-)

Ale jak zrobią Buffy na Blue-Ray to się mogę złamać ;-) Choć szanse są małe, Buffy była zawsze kręcona dla 4:3, a jak mi się wydaje takiego materiału się zbyt często, jeśli w ogóle nie publikuje w wersji Blue-Ray.

A tak z tego wszystkiego najlepsze jest to, że już kombinują nad następną technologią, która zastąpi Blue-Ray....



Podobne postybeta
396 m2 ekranu
Ukradli nam przyszłość....
Gwiezdne Wojny - czemu one są coraz bardziej anaukowe?
3 sezon Buffy w Polsce ;-)
Door-to-door - niezły spryciarz to musiał stworzyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz