niedziela, lipca 11, 2010

Oszukałem się ;-)

Swój programik do blogowania na Bloggerze z telefonu z Androidem zacząłem pisać bo chciałem sobie coś napisać i nie mogłem znaleźć żadnego programu do tego w Android Markecie......... a jak mój program zaczął działać to nagle okazało się, że takich programów jest co najmniej kilka ;pCzuję się oszukany przez samego siebie ;-)Mają nawet ficzery o których dodaniu myślałem [prócz jednego :-)].Liczę jednak, że nie zniechęci mnie to do dalszej walki :-)Jak już o blogowaniu na Androidzie mowa to stwierdzam, że klawiatura sprzętowa w G1 zdecydowanie pomaga. Pisanie na ekranowej [przynajmniej na G1, które ma dość mały telewizor] to koszmar w przypadku dłuższych tekstów.Brakuje też kontroli pisowni... można ją samemu zaimplementować co znów takie trudne nie jest, ale trzymanie modelu probabilistycznego dla słownika zajmuje strasznie dużo miejsca, jak pisałem kontrolę pisowni dla angielskiego to model zajął trochę ponad 512 KB, a 0.5 MB to dużo. W komputerze to teraz nic, ale w komórce to jednak dużo, nawet gdy telefon ma 512 MB wewnętrznej pamięci, a G1 ma z 80 MB [dokładnie to nie wiem ile ma, tyle mi wyszło z policzenia tak plus minus tego ile zajmują poszczególne aplikacji + wolna jeszcze pamięć], które szybko wyparowują ;-)Zmieniam więc zdanie o klawiaturze bo jeszcze niedawno myślałem, że jest zbędna.Posiadanie aplikacji do blogowania ma też tego plusa, że grafomaństwo się o wiele chętniej z człowieka wylewa bo ma więcej okazji ;-) [To jest zaleta dla piszącego, dla czytających już niekoniecznie ;-)]


Podobne postybeta
Linux po miesiącu
Prototypowanie dla Androida
Asus EEE 900 - Tips & Tricks ;-)
A takie tam słowo na niedzielę ;-)
Duży ekran - największy plus Nexus 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz