wtorek, lipca 20, 2010

Ikonki złe ;-)

Jestem teraz na najgorszym [w sensie najmniej zabawnym] etapie tworzenia projektu, którym jest Bloggeroid ;-)
Chodzi o ikonki......

Ikonkę dla programu już mam, nie jest najśliczniejsza ale i paskudna nie jest, a kojarzy się tak z Bloggerem jak i z Androidem ;-)



Teraz potrzebuję ikonek do notyfikacji o tym, że właśnie coś się publikuje na blogu i do notyfikacji o problemach.

W ikonkach najgorsze jest ich tworzenie, bo pomysły miewam, nie mam za to talentów graficznych i "się mnie to sypie" :-(
Najbardziej zaawansowanym programem graficznym, którego umiem użyć jest MS Paint :-) Mam co prawda Paint.NET czy GIMPa, ale one są ponad moje zdolności ;-)

Co do ikonek to Android ma specjalny guideline jak je należy tworzyć, ale całkowicie go ignoruję ;-)


Podobne postybeta
StrengthsFinder 2.0 - ja tu widzę lekką ściemę
EEE Planet ;-)
Zabawy z Zoomem - ikonki ;-)
Linux po miesiącu
Java i Chrome OS....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz