wtorek, lipca 13, 2010

Czekamy na kalkulator :-)

Czaiłem się na kalkulator od roku albo i dłużej, ale w końcu zamówiłem sobie Casio Algebra FX 2.0 Plus :-)

Teraz tylko męczę serwer sprzedawcy sprawdzając czy już zmienił się status mojego zamówienia :-)

Na razie ciągle jest to zły stan ;-)

Podoba mi się to, że kalkulator ten ma tryb pracy CAS. Nie żeby był mi on jakoś niezbędnie potrzebny, ale miło będzie go mieć :-)

Nie zdecydowałem się na zakup kabelka do podłączania kalkulatora do PC, głównie przez to, że i tak nie mam nigdzie RS232, a nie czuję bluesa by kupować adapter USB-RS232.

Będzie nowa zabawka :-)




Podobne postybeta
Kalkulator
Kalkulator marzeń ;-)
Małe USB jest wielkie :-)
Kiedy tablet zmieni się w dobry kalkulator?
Wiedźmin mnie pokonał ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz