środa, marca 31, 2010

Do You Wanna Date My Avatar ;-)

W grę sieciową próbowałem grać dwa razy i dwa razy jakoś mnie znudziła, ale jak widać w teledysku może tam być zabawnie ;-)W moim przypadku to była Tibia [z 3 próby gry do czego namawiała mnie strasznie dziewczyna, ale jakoś nigdy nie zasmakowałem w tej grze], drugi raz to Travian [dłużej, bo z 2 miesiące, ale też zrezygnowałem]. A jeszcze jednak chwilę próbowałem się bawić w FarmVille na Facebook'u, ale jak ostatnio sprawdzałem to chyba mi się konto wyzerowało ;-)W pewien sposób podziwiam wszystkich którzy potrafią w gry sieciowe grać, ale mnie jakoś to nie pociąga, takie momentami nudne to jest. Ale bardzo możliwe, że to przez to, że jestem funkcjonalny odludek ;-)Ale Felicia Day i jej serial The Guild [to ona i reszta obsady widoczna w tym teledysku powyżej pokazują, że można się bawić :-)]


Podobne postybeta
Jeden kawałek za mną ostatnio łazi ;-)
Woda, chyba lubię wodę..
Świat disco polo...
Miejsca gdzie nie używałeś jeszcze komputera [ewentualnie miejsca, gdzie nie dopadły nas jeszcze komputery ;-)]
Czemu prysznic jest bardziej eco(nomiczny) i eco(logiczny) ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz