czwartek, lutego 18, 2010

OOo2GD 2.1.1 gotowe :-)

Nie miałem jakoś pomysłu co by dziś wieczorem robić, nie chciało mi się uczyć do SCWCD i do Wielkiego Tajnego Planu też mi się nie chciało nic robić to postanowiłem zajrzeć do kodu OOo2GD ;-)

W nowej wersji OpenOffice.org2GoogleDocs 2.1.1 kilka zmian, z najbardziej widocznych, zmienił się sposób prezentacji daty w okienkach importu, wcześniej był inny w okienku dla Google Docs, a inny w okienku dla Zoho, teraz jest identyczny, do tego jest "sortowalny" co docenią użytkownicy OOo2GD uruchamianego na Java 1.6.
Powinien zostać też poprawiony problem z błędnym działaniem OOo2GD gdy pliki miały być nagrywane do nieustawionego jeszcze katalogu.
Z drobniejszych zmian, zniknęło okienko informujące o sukcesie uploadu/updatu dokumentu, od teraz także komunikaty błędów powinny zawierać bardziej opisowy powód [choć to zależy już od tych, którzy pisali kod wyjątków które sygnalizują problemy ;-)].

Zapraszam do pobierania ze strony OOo2GD w repozytorium rozszerzeń dla OpenOffice.org lub ze strony projektu.
Jeśli dopisze mi szczęście to wrzucę na serwer też plik dla autoupdatu z OO.org, ale pewności nie ma bo mi się Eclipse burzy ;-)


Podobne postybeta
OOo2GD 2.1.2 i malutka poprawka :-)
Jak szybciej znaleźć mniejszą i większą wartość? [opisowy tytuł, który niewiele mówi ;-)]
OOo2GD 1.9.0 w kierunku bezszwowości ;-)
Miernik rozproszenia
3 rzeczy, które pomogłyby Chrome OS i Chrome

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz