piątek, lutego 26, 2010

HDMI-DVI - chyba nie widzę różnicy

Dostałem w końcu nowego pracowego laptopa :-) Całkiem ładny HP EliteBook 8530p, całkiem szybki [Intel® Core™2 Duo Processor P8700 (3M Cache, 2.53 GHz, 1066 MHz FSB)], choć niestety nadal z Windows XP [czyli z 4GB RAM widać niecałe 3 GB], żeby mi się go lepiej używało w domu kupiłem sobie kabel HDMI-DVI i szczerze to nie widzę różnicy :-)
Jak dla mnie obraz przesyłany z laptopa do monitora wygląda tak samo niezależnie od tego czy "leci" po HDMI-DVI, czy po D-SUB czy jak ja to łącze zwę RGB.
To samo z mojego prywatnego Asusa N cośtam ;-)

Fakt HDMI-DVI jest wygodniejsze :-) bo łatwiej się je podpina i co równie ważne szybciej widać też obraz bo monitory LCD zwykle najpierw sprawdzają czy nie ma sygnału cyfrowego, ale samej różnicy obrazu nie widzę. Może czcionki są ciut ostrzejsze, ale to wszystko.
W pracy też mam taki kabelek, bo też go sobie kupiłem, i tam też nie widzę różnicy :-)

HDMI jest za to zdecydowanie miłe gdy się podpina laptopa pod telewizor Full HD :-) 1900x1080 robi wrażenie ;-)

Inna sprawa, że koszt kabelka czyli koło 20 złotych nie jest znów jakiś szczególnie wysoki więc ogólnie chyba jednak warto.

Jak już kiedyś kupię mieszkanie to chcę mieć 3 monitory 20" albo 21" i taka przystawkę do laptopa, która będzie udawała duży monitor, i rozdzieli sygnał na 3 :-)


Podobne postybeta
JRockit - początki dotykania się z ;-)
Nieszczęście... ale nie takie złe ;-)
Konwerter, Nexus One i Bayes ;-) czyli co mi głowę zawracało w ciągu ostatnich paru dni ;-)
Zły provider, albo głupi ja ;-)
Chcę szybki komputer!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz