piątek, lutego 26, 2010

Gdy masz w ręku młotek wszystko wygląda jak gwóźdź, gdy pod ręką masz Eclipse'a.... ;-)

W nawiązaniu do poprzedniego posta o wersji 2.1.2 OOo2GD muszę stwierdzić, że źle ze mną ;-)

Czemu?

Bo żeby przerzucić plik z tą wersją na mojego netbooka [w celu zrobienia testów] napisałem sobie serwerek HTTP ;-)
Nic szczególnego, bo już podobne rzeczy parę razy pisałem, np. pisząc mój serwer proxy w pracy, czy Nowego Gadacza, ale jednak ;-)
Na pomysł pendrive'a wpadłem gdy już pisałem, albo chwilę po tym jak już napisałem pierwszą wersję ;-)

Jak to mówią gdy masz w ręku młotek wszystko wygląda jak gwóźdź ;-)


Podobne postybeta
Czego nie lubię w Kalifornii?
Zrób krzywdę swoim danym ;-)
Chytra klamka
Jak VHDL obalił komunizm
Czyżbym zabił Chromebooka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz