sobota, grudnia 12, 2009

OOo2GD w różnych smakach ;-)

Dziś pojawił się request na nowy ficzer do OpenOffice.org2GoogleDocs. Tak który pozwoli na przyjmowanie przez OOo2GD wyglądu jak najbardziej zgodnego z systemem.
Stwierdziłem, że to rozszerzę i dam po prostu możliwość wyboru dowolnego z dostępnych w danym systemie stylów Look And Feel.

Tutaj wyniki :-)

Windows


Nimubs na Windows 7:


Metal na Windows 7:


Windows na Windows 7:


Windows Classic na Windows 7:


CDE-Motif Windows 7:


Linux


Zrzuty robione na Ubuntu 9.10.

Najpierw zrzut z Look And Feel GTK+:


Standardowy Java'owy Metal:


CDE-Motif:


Macinthosh


Jakaś starsza wersja OOo2GD w natywnym Look And Feel Maca, nie dysponuję niestety nowszymi zrzutami z braku Maca :-) [jakby ktoś chciał mi go zasponsorować to ja bardzo chętnie ;-)]



Nagrodę na najbrzydsze środowisko wygrywa wg. mnie bezapelacyjnie CDE-Motif tak na Windows jak i na Linuksie. Później Windows i Windows Classic na Windows 7, następnie Macowy, Metal na Linuksie i Windows i w końcu GTK+ i Nimbus.

Czyli po odwróceniu moja lista ładności wygląda tak:
  1. Nimubs na Windows 7
  2. GTK+ na Linuksie
  3. Metal na Windows i Linuksie
  4. Mac
  5. Windows na Windows
  6. Windows Classic na Windows
  7. CDE-Motif na Windows i Linuksie


Jeszcze nie do końca jestem przekonany co do tego czy dodawać ten ficzer do zmiany L&F czy też nie, pewnie dodam, w końcu już go zakodowałem, ale nie jestem jeszcze przekonany :-)


Podobne postybeta
Nimbus vs. Ocean - nowy Look And Feel w Swing
Mac OS X ma u mnie krechę
Samsung nie umie w software ;-)
OOo2GD 1.9.1 - wybierz sobie Look And Feel :-)
Trudne USB...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz