środa, grudnia 23, 2009

Nagły atak spowolnienia? Czyli JavaScript zwolnił w FF3.6 beta 5, za to przyśpieszył w Opera 10.5 pre-alpha :-)

Chciałem sprawdzić jak szybki jest JavaScript w nowej Operze 10.50 pre-alpha i do tego celu użyłem mojego starego testu z całkowaniem numerycznym.
Średnio na 1 iterację Opera potrzebowała teraz 2.06 ms, czyli mniej niż Chrome, który potrzebował 2.5 ms............

Dla przypomnienia Firefox 3.5 potrzebował czegoś w okolicach 1.380 ms na 1 iterację, liczyłem, że Firefox 3.6 beta 5 utrzyma ten wynik, a tutaj zdzwiko bo nowy Firefox potrzebował 6.79 ms! Prawie 5 razy więcej czasu niż w wersji 3.5, taki wynik jak w wersji 3.5 z tego co pamiętam uzyskiwał także w poprzednich betach.

Żeby nie było, że to tylko w moim teście Firefox tak spadł.
Wersja 3.5.5 w teście z opisu co to jest w ogóle TraceMonkey potrzebował średnio tylko około 43 ms na wykonanie testu:

W wersji 3.6 potrzebuje średnio 850 ms! Czyli prawie 19 razy więcej czasu!

Skąd taki nagły spadek wydajności? Nie mam pomysłu. Bo sam Firefox 3.6 beta 5 wydaje się być szybszym niż 3.5.


Podobne postybeta
Dart wolny.... w sensie nieprędki
Go wolniejsze od C i JavaScript, i ciut szybsze niż Java ;-) [a jednak od Java'y też wolniejsze]
Udawanie Raspberry Pi ;-)
Java 32 bit vs. Java 64 bit
A JavaScript i tak szybszy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz