wtorek, grudnia 01, 2009

Kalkulator marzeń ;-)

Znalazłem mój kalkulator marzeń ;-) Casio FX-9860G SD


Ma jeden minus, cenę ;-) Mimo wszystko blisko 700 złotych za kalkulator to ciut dużo, a znów na Amazon.co.uk wolę nie kupować bo jednak to elektronika [choć z kosztami transportu będzie kosztował tak na oko i tak z 200 złotych mniej].
Z tą ceną to w ogóle problem jest taki, że byłbym się w stanie przekonać do wydania takiej kwoty na kalkulator... gdyby mi był potrzebny ;-) Ale mimo usilnych starań na razie nie znalazłem dobrego pretekstu ;-)
Dla porównania Algebra FX-2.0 kosztuje od 350-400 złotych, co już jest bardziej rozsądne.

W ramach poszukiwania alternatywy przeglądałem sobie software'owe kalkulatory naukowe dla Androida i posucha straszna. Najwygodniejszym kalkulatorem okazał się Android Scripting Host i jego Python, ale draństwo jest strasznie nieporęczne w używaniu ;-)
Nie mam zamiaru się porywać na pisanie własnego kalkulatora bo jak widzę w przypadku SDK Androida nie umiem się przekonać do pisania, w przypadku Windows Mobile jakoś łatwiej mi to szło ;-)

Ktoś zaproponuje jakieś preteksty, których będę mógł użyć przed swoim sumieniem? ;-)


Podobne postybeta
Kiedy tablet zmieni się w dobry kalkulator?
To (kalkulator) żyje :-)
Kalkulator
Czekamy na kalkulator :-)
Święty Garnek Chłodniczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz