niedziela, grudnia 20, 2009

GG mnie nie lubi

No i GG mnie nie lubi ;-)

WP Spik przestał mi odbierać wiadomości od co najmniej części moich kontaktów, czyli jeśli ostatnimi czasy coś do mnie pisałaś/pisałeś na GG i nie odpowiedziałem to sorry :-) zniknęło w pokładach absurdu.
Co ciekawe Miranda też nie działa.
Zainstalowałem więc Gadu-Gadu 10.... po ataku wymiotów spowodowanym atakiem epilepsji wywołanych tym ciągłym miganiem wszystkiego spróbowałem użyć i GG10 udało się spowodować BSoDa ;-) [Blue Screen of Death] na Windows 7!
Po drugim uruchomieniu znów to zrobiło, 3 raz już mu tej szansy nie dałem i teraz używam GG7.
Szczerze jedyna rzecz, która trzyma mnie przy GG to duża ilość kontaktów na GG, bo tak to używałbym tylko GTalka/Jabbera :-)

Dlatego kochani Wy moi, jak na razie nie będzie testów Nowego Gadacza z GG10 bo nie lubię BSODów oglądać ;-)


Podobne postybeta
A gdyby tak....
Umiejętność programowania pomaga :-)
Galxy Tab w Erze i ciekawe ceny za transfer :-)
DVD BtVS sezon 2
Dziwne wiadomości na GG

1 komentarz: