wtorek, listopada 17, 2009

OOo2GD w Ubuntu 9.10 - da się.

Co jakiś czas dostaję informacje, że OOo2GD komuś nie działa z Ubuntu 9.10.U mnie działa, na co dowód poniżej [OOo2GD w OpenOffice.org 3.1 na Ubuntu 9.10 rc 4 w VMPlayer w Windows 7]:Wszystko co zrobiłem żeby móc korzystać z OOo2GD to wydanie komendy z linii poleceń:
apt-get install openoffice.org
Która pobrała i zainstalowała mi OpenOffice.org oraz Java'ę [choć wcześniej miałem pobrane już OpenJDK]Następnie wszedłem na stronę http://extensions.services.openoffice.org/project/ooo2gd, pobrałem OOo2GD w wersji 1.9.0 i w końcu zainstalowałem je przy pomocy Extension Managera w OO.org.Jak widać działa, więc jak coś u Was nie działa, to ewidentnie coś macie nieteges w swojej konfiguracji, sorry.


Podobne postybeta
LibreOffice - takie sobie
Sezon na Chrome
Udawanie Raspberry Pi ;-)
Linux chyba jednak umiera :-(
Java i Chrome OS....

1 komentarz:

  1. Nie ta Java ustawiona za domyślną?
    Code: "sudo update-alternatives --config java".

    OdpowiedzUsuń