niedziela, listopada 29, 2009

Nie rozumiem, czyli czemu niektórzy ludzie pytają jak przejść z Windows 7 na XP?

Ktoś tu ostatnio trafił szukając informacji o tym jak przejść z Windows 7 na Windows XP na laptopie Asus N61VG-JX025V.Nie rozumiem po co.Albo inaczej, jestem w stanie zrozumieć, że istnieje kilka bardzo specyficznych i niszowych zastosowań w których może się okazać, że konieczne jest Windows XP, zwykle będzie to miało coś wspólnego z oprogramowaniem, które używa jakiegoś sprzętu [np. karty I/O] do którego nie ma sterowników pod Windows Vista/Windows 7. Pierwsze co mi się w głowie pojawia to kable i interfejsy do programowania niektórych starszych telefonów i radiów [i to jest poprawna forma! zaskoczony jestem], drugie to jakiś sprzęt badawczy.Ale to jest drobny wyjątek i wtedy raczej ktoś szukałby informacji o tym jak przejść na XP w tygodniu, a nie w weekend.Bądźmy szczerzy, Windows 7 to najlepszy w tej chwili system, który zrobił Microsoft. Nie widzę więc innego powodu niż ten o którym napisałem wyżej [OK, jest jeszcze jeden, zachowanie homogeniczności środowiska korporacyjnego, ale korporacje nie kupują Asusów, a jak już kupią to Asus im przygotuje środowisko z takim systemem jakiego sobie zażyczą], rozumiem oczywiście, że to jest moje zdanie i nie musi być z definicji słuszne, ale nie wydaje mi się by istniały inne racjonalne przesłanki za tym by rezygnować z Windows 7 na rzecz Windows XP.Rozumiem gdy ktoś zrezygnuje z Windows 7 bo od zawsze kochał Linuksa, ale dla XP?Przecież XP ma 7-8 lat, gdy powstawało nie było dla niego nawet wersji 64 bitowej [powstała dużo później].Przecież XP nie obsłuży 4 GB RAM.No nie rozumiem.Może ktoś mi spróbuje wyjaśnić?


Podobne postybeta
Windows 7 - łał :-)
Tarcza
Nieuki
iPad Pro
Nie jestem pewien czy zadania koderskie/algorytmiczne są dobrym elementem rekrutacji

6 komentarzy:

  1. Witam kolegę z mego rodzinnego Wodzisławia, tak się składa że też obecnie przebywam w Krakowie. :)
    Trafiłem tu niechcący szukając jakiś ciekawych stron o linuksie Ubuntu ii chyba wrzucę sobie do Thunderbirda kanał rss tego bloga. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja wypowiem się dlaczego chcę przejść z Windows 7 na XP. A mianowicie jestem posiadaczką internetu Blue Connect i mój modem nie współpracuje z W7, a że umowę mam jeszcze przez pół roku przeinstalowanie kompa jest niestety konieczne, mimo wszystkich zalet 7. Tylko, że w wymienionym przez Ciebie na początku modelu Asusa, który posiadam chyba jest to niemozliwe. I jestem w kropce. Pozdrawiam!
    Stokrotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki to modem? Mój Huaweii E220 [mydelniczka] z Blueconnecta działa świetnie z Windows 7 na sterownikach z Windows Vista.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam modem. Ta wiadomość naprawdę mnie uratowała. Dziękuję.
    Stokrotka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dam głowy, ale chyba wystarczy tej instrukcji użyć http://forum.dobreprogramy.pl/post1458082.html

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, ja się zasugerowałam oficjalną stroną Ery i tym co powiedzieli mi w salonie. Dziękuję za podpowiedź!
    Stokrotka.

    OdpowiedzUsuń