piątek, października 16, 2009

Lubię PKO BP :-)

Nie wiem czemu PKO BP ma taką złą opinię wśród ludzi.
Ja mam tam konto od jakichś 10 lat i jestem zadowolony. Na obsługę klienta nie mogę narzekać.
Np. przed chwilą zadzwoniła moja komórka, odebrałem a tu miła głos powiedział "Dzień dobry Panie Przemysławie, jutro kończy się panu jedna z lokat, i odnowi się z niższym oprocentowaniem, dlatego jeśli jest Pan zainteresowany to może wybierze się Pan do banku i Pan ją zerwie, po czym założy nową 3+3?", na moje pytanie czy można przez Internet głos odpowiedział "Ależ oczywiście, więc jak jutro się skończy, to musi Pan ją tylko zerwać, a następnie założyć nową 3+3, która ma lepsze oprocentowanie. To samo może Pan zrobić z innymi lokatami".
Wszystko miło i grzecznie.

A co najlepsze, nie mam złotego konta i nie mam doradcy :-)


Podobne postybeta
Lokaty, liczymy podatek Belki :-)
Warto dla 57 złotych?
Chwalmy chciejstwo ;-)
Szaleństwo kolorów - kolorujemy Google+ ;-)
12 lat ;-)

2 komentarze:

  1. Łał....

    Trzeba było zapytać ile _rzeczywiście_ na tym stracisz, lub o ile więcej bank _rzeczywiście_ na tobie zarobi.

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu do Otwartych Funduszów Emerytalnych na pewno będzie to zyskowne :-)
    No i rzeczywiście było 5%, teraz będzie jakieś 4%, a na 3+3 jest 4.55%. Po odjęciu Belkowego to jakieś 3.68% czyli w okolicach inflacji :-)

    OdpowiedzUsuń