wtorek, września 29, 2009

Moja następna poprawka do konstytucji ;-)

Do moich pomysłów zmian w prawie [ostatnio proponowałem np. by prawa obywatelskie przyznawano tylko tym, którzy zdali maturę z matematyki] dodałbym wymóg posiadania praw obywatelskich by móc korzystać z telefonu komórkowego ;-)

Dlaczego? A dlatego, że miałem dziś okazje brania biernego udziału w rozmowie jakiejś całkowicie nieznanej mi osoby [po głosie i zaimkach sądząc płci żeńskiej], która siedząc w tramwaju postanowiła zadzwonić do koleżanki.... Oczywiście cała rozmowa odbywała się tak głośno, że choć osobniczka siedziała gdzieś z tyłu to motorniczy słyszał każde jej słowo...... motorniczy tramwaju jadącego z naprzeciwka zapewne też ;-) Mój kawałek tramwaju miał niezły ubaw, bo dowiedzieliśmy się np. że wyżej inkryminowana chce sobie kupić leginsy, ale jej na nie teraz nie stać więc raczej kupi papierosy, i koleżanka odda jej te 11 złotych jak jej [koleżanki] matka dostanie wypłatę.....
Btw. ktosia była dość niekonsekwentna bo zaczęła od mocnego akcentu, wplatające jako 5 czy 6 słowo słówko "pierdolę" czy podobne, ale już w następny zdaniu mówiła tylko "kuźwa". Strasznie niekonsekwentna ta dzisiejsza młodzież ;-)


Podobne postybeta
Walka z VacLagiem - start ;-)
Języki w szkole
Emerytury
Zegarkowy lifehack
Dobrze wykorzystany programista

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz