wtorek, lipca 28, 2009

Nowy Gadacz v0.4.1

Jedyna zmian to zniesienie ograniczenia co do dystrybucji. Teraz każda strona która czuje taką potrzebę i będzie to robić za darmo może sobie rozprzestrzeniać Nowego Gadacza v0.4.1, oczywiście z zachowaniem informacji o mnie :-)
Dodatkowo od tej wersji informacja o nowych wersjach powinna kończyć się otwieraniem strony z informacją o nowej wersji.

Zapraszam więc do pobierania i umieszczania, i co najważniejsze do dzielenia się uwagami.

Pobierz


Podobne postybeta
Totalna beta ;-) czyli Nowy Gadacz v 0.1
Bardzo testowa wersja OOo2GD 1.7.0, która w porywach działa nawet na MacOS ;-)
Trzy wielkie tajemnice Androida (od strony programisty)
Wydało się jakim jestem Polakiem ;-)
Bloggeroid 1.2 - zróbmy to ciut bardziej przewidywalne ;-)

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy jest tak u wszystkich, ale z tym proxy to nie jest chyba najlepszy pomysł, ponieważ gdy np. chcę zmienić avatar, lub szukać znajomych, muszę je wyłączać, bo w przeciwnym wypadku blokuje mi ono te funkcje. Później wprowadzanie na nowo magicznych cyfr jest dość uciążliwe. Lecz kto wie, może się ich w końcu nauczę na pamięć? :) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałem pojęcia, że teraz nie można przeprowadzać tych operacji. Wiedziałem, że samo proxy idealne nie jest ;-) ale tych błędów nie znałem.
    Trafią na moją listę rzeczy do zrobienia :-)
    Dziękuję za zgłoszenie :-)

    OdpowiedzUsuń