sobota, maja 23, 2009

Flaker

Jakiś czas temu zacząłem korzystać z Flakera.
Na początku wydawał mi się mało interesujący, taki Twitter na sterydach z bardzo trudnym interfejsem użytkownika [dopiero po dniu udało mi się zmienić w nim zdjęcie :-)].
Ale z biegiem czasu odkrywam, że jest o wiele ciekawszy niż się wydaje na początku :-)
Szczególnie podoba mi się flakerowy Super Przycisk, dzięki któremu możemy dodawać strony na których jesteśmy, ale także poszczególne obrazki ze stron.

Kłopoty mam za to z tym z czego korzystać ma większość użytkowników :-) czyli z przeglądaniem "flaków" innych ludzi, jakoś nie umiem się w to wczytać. Mam tu ten sam problem co z Twitterem. Gubię się z powodu wymieszania postów i komentarzy do postów [przez co trudno się połapać w przyczynowości], i w tym że wiele postów jest wrzucanych automatycznie na podstawie innych serwisów [Twitter, Blip, Blogger i inne]. Dobija mnie też tutaj "choroba" wszystkich tego typu serwisów czyli dublowanie wpisów. Marzy mi się funkcja grupowania podobnych wpisów, najlepiej w taki sposób jak jest to robione w Google News, czyli post pierwszy lub taki najbardziej reprezentatywny [możliwe, że taki, który byłby najbliższy "średniej" z wpisów na dany temat [czyli taki, którego wektor w przestrzeni słów były najbliższy wektora "średniego" wszystkich postów]], a pod nim info, że napisało o tym jeszcze n osób i możliwość kliknięcia żeby to zobaczyć :-)

Ogólnie ciekawy serwis i wart zainteresowania :-)

A tutaj mój "kanał" na Flakerze :-)


Podobne postybeta
Flaker
Linko skrótacze
WebGL - dalsze zabawy
Podejrzanie szybko....
Ważne kto i jak liczy głosy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz