piątek, kwietnia 10, 2009

Przymiarki do Nowego Gadacza

Tak w ramach informacji, której podanie może utrzyma we mnie chęć do pracy nad projektem ;-)
Robię przymiarki dla Gadacza, który będzie w stanie pracować także z Nowym Gadu-Gadu. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to nie będzie wymagał posiadania PowerGG/StrongGG, a jedynie instalacji samego "Nowego Gadacza" i zmiany w konfiguracji Gadu-Gadu.
W chwili obecnej wszystko też wskazuje, że będzie wymagał zainstalowanej Java'y, ale to się jeszcze okaże.

Wszystko rozbija się o to czy uda mi się zaimplementować poprawnie działanie polecenia CONNECT serwera proxy ;-) Bo ewentualny "Nowy Gadacz" będzie działał jako serwer proxy, i dzięki temu powinien nadawać się dla wszystkich klientów Gadu-Gadu.

Trzymajcie więc kciuki za to, żeby mi się chciało ;-) i żeby udało mi się przeskoczyć implementację CONNECTa :-)


Podobne postybeta
Gadacz v1.2
Nowy Gadacz - raport z prac
Gadające Gadu-Gadu
Zasada drobnej przekory ;-)
Yeah! Czyżby mój zapominany projekt Echidna miał znów zacząć działać? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz