poniedziałek, grudnia 01, 2008

Leniuchowanie

Prywata dzisiaj ;-)
Wstałem około 12 po 11 godzinach snu [kiedyś trzeba odespać te hulanki i swawole, które powodują, że zwykle idę spać koło 2-3 w nocy ;-)], a później dzięki uprzejmości mojej kablówki [UPC], która postanowiła zmienić ustawienie programów i sposób ich transmisji [przez co HBO nie jest już widoczne na wszystkich telewizorach dzięki prostemu filtrowi, a tylko na jednym dzięki dekoderowi, który dodał jeszcze HBO 2] pojawiło się coś co zowie się Okienkiem UPC, a którym pokazują w chwili obecnej AXN Sci-Fi, na którym był maraton Gwiezdnych Wrót i odcinki, które mi kiedyś wyleciały.
Miałem więc resztę dnia całkowicie zajętą oglądaniem Gwiezdnych Wrót ;-)

Fajne to było, ale przez co cały dzień spędziłem nad wyraz bezproduktywnie ;-) a miałem zamiar zająć się zmianami w OOo2GD.

Takie spostrzeżenie, które powziąłem już lata temu - jeśli chcę obejrzeć film to telewizja jest lepsze od DVD i wideo. Gdy mam film do obejrzenia na DVD czy kiedyś na wideo to zawsze mam coś innego do roboty i szkoda mi czasu, ale gdy film jest w TV to istnieje dość duża szansa że popatrzę ;-)


Podobne postybeta
Odsypianie dziwne
Nexus 7 i Chromecast... nie wiem czy kupię, ale mi się podobają :-)
Kosmici i ich gospodarka ;-)
URLOP!!!!! :-)
Dziwne ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz