środa, listopada 19, 2008

Miernik rozproszenia

Zauważyłem u siebie tendencję do łażenia po różnych okienkach gdy coś robię, nawet pisałem tu o tym w jednym z postów.Diagnoza to jedno, drugie to walka.Wpadłem więc na pomysł tego by napisać programik, który co sekundę będzie pobierał uchwyt do okna, które aktualnie jest "na wierzchu", czyli tego które w danym momencie jest przeze mnie używane. Celem jest to by programik potrafił ocenić mój poziom rozproszenia na podstawie czasów spędzonych w oknach ;-)Jak na razie programik nie prezentuje się chyba zbyt wyszukanie, podaje tylko listę okien, które użyłem [maksymalnie 31, choć teraz jest na tyle głupi, że nie potrafi usunąć najdawniej używanych okien z listy ;-)], a w liście są też informacje o czasie ostatniego dostępu do okienka i sumarycznym czasie spędzonym w tym oknie. Do tego dochodzi wyliczenie średniego czasu w oknie. Nie jest to jeszcze jednak to w co celuję...Ale patrząc na dane mogę zgadywać, że dobrym pomysłem będzie liczenie odwiedzonych okien w jakimś czasie.... nie wiem jednak jeszcze w jakim ;-)


Podobne postybeta
A jednak się kręci
Biurko
eBook - jak na razie się nie opłaca
OOo2GD 2.1.1 gotowe :-)
Chrome2Chrome - pożeracz transferu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz