piątek, listopada 21, 2008

Dziwna konkurencja

TVP jest dziwna.
Przez większość tygodnia puszczają chłam, ale w czwartek robią wyjątek.
Zaczynają o 20:20 na TVP1, gdzie pokazują pierwszy sezon serialu Terminator: Kroniki Sarah Connor, po 20-25 minutach tego serialu na TVP2 zaczyna się Trzeci Oficer, po którym emitowany jest House.... żeby było zabawniej zaraz po Terminatorze TVP1 puszcza serial Londyńczycy, który podobno jest ich hitem i gromadzi największą widownię [nie widziałem żadnego odcinka, ale dziś czekając na House'a przełączyłem się na TVP1 i okazało się, że jest to serial z napisami, co jest ciekawe i godne pochwały :-)].

Ktoś mi to może wytłumaczyć? Po kiego grzyba kanały TVP same ze sobą konkurują? Takie hobby mają?


Podobne postybeta
Terminator Genisys
Postęp
Ani linijki....
Wiadomości sux!
Filmy "komputerowe" ;-)

3 komentarze:

  1. Mylisz się Przemku. W czwartek nie robią wyjątku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwolę sobie się z Tobą nie zgodzić i jednak House'a i Terminatora do chłamu nie zaliczę. Z rzeczy pokazywanych przez TVP jeszcze bym Rzymu na listę chłamu nie wciągał.
    Seriale te posiadają tak nietypowy element jak scenariusz ;-) i już co najmniej za to na tą listę trafiać nie powinny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy odcinek Kronik na AXN nie mogłem się doczekać. Wyczekiwałem w niedzielną noc, narażając się na ciężkie problemy z wyjściem do pracy o 6. Drugi odcinek widziałem do połowy, trzeciego już wcale. Niestety doszedłem do wniosku, że po Judgment Day nie powinni więcej kręcić :(

    OdpowiedzUsuń