niedziela, października 12, 2008

EEE Storage :-)

W końcu Asus udostępnił EEE Storage dla posiadaczy EEE PC 900 [oraz 1000H].Sama usługa ani nie powala na kolana, ani nie razi. Dla mnie minusem jest, że jest dostępna poprzez interfejs Windows Explorera, a od wielu lat staram się go nie używać ;-) zamiast niego używam Total Commandera [którego kupiłem zresztą po tym jak na stronie PC World Komputer był wywiad z autorem TC, który powiedział coś w stylu tego, że woli więcej czasu spędzić nad implementacją nowych ficzerów niż nad implementacją przeszkadzajek antypirackich, zaimponował mi i stwierdziłem, że należy mu się swoista nagroda za taką postawę i kupiłem licencję :-)]Od razu odradzam wchodzenie do katalogu Centrum Aplikacji/Games/For Windows, są tam rzeczywiście jakieś gry, ale o zgrozo we Flashu i co najdziwniejsze po chińskiemu albo japońskiemu... a to przeraża ;-)Mamy za to 20000 MB przestrzeni wirtualnego dysku [czyli trochę mniej niż 20 GB] z którego możemy pobierać do 5000 MB dziennie z prędkością do 512 kb/s, a wrzucać możemy pliki o rozmiarach do 200 MB. Nie jest to więc takie złe.


Podobne postybeta
Umarł Linux, niech żyje Linux ;-)
EEE Storage - czyżby nie dla wszystkich?
Motywy
Nowy Total Commander
Wtyczka na pamięć - brniemy dalej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz