czwartek, września 11, 2008

Wycieczka po książki ;-)

Dziś po pracy poszedłem sobie na piechotę do Galerii Kazimierz, a później do mojego miejsca spania [jakieś 5 km z obciążeniem w postaci moich nowych głośników ;-)]
Upolowałem tam 2 książki - Piekło pocztowe Pratchetta i 2001: Odyseja Kosmiczna Arthur'a C. Clarke'a [mam z 1990 roku, ale wypadają z niej już kartki :-(].
Upolowałem też dwa całkiem miłe zdjęcia :-)





Oba zrobione z mostu Kotlarskiego

Przy okazji połowa EMPiKu starała się znaleźć jedną książkę po którą zostałem wysłany ;-) gdy już się poddali wzrok pani obsługiwantki znalazł ją wśród kryminałów ;-)

Podobne postybeta
Straż Nocna
Odyseja Czasu - Burza Słoneczna
Empik w Bonnarce ssie
Zmarł Arthur C. Clarke :-(
Znikające komputery ;-)

1 komentarz:

  1. Ah, Odyseja kosmiczna 2001... Skończyłam niedawno czytać, jestem świeżo po filmie i już niedługo, po obecnie czytanej książce, sięgam po Odyseję 2010. Akurat tak na czasie :P

    OdpowiedzUsuń