wtorek, września 02, 2008

Niewyspanie - złe skutki niechciejśpizmu ;-)

Właśnie odczuwam skutki niechciejśpizmu o którym ostatnio pisałem ;-)

Skutkiem jest niewyspanie ;-) a to oznacza trudności w koncentracji i obniżenie progów nerwowości ;-) Mówiąc inaczej łatwiej mnie teraz zdenerwować [przez to obniżenie progów], a że trudniej mi się koncentrować to robię błędy i się denerwuję ;-)

[wpis powstał w Google Chrome, w trakcie jego tworzenia znalazłem jeden naprawdę super ficzer tej przeglądarki :-) Jedna z kart zaczęła szaleć i cała przeglądarka zawisła, wystarczyło jednak ubić w Menadżerze Zadań [systemowym, bo do tego z przeglądarki nie miałem dostępu] najbardziej zjadający procesor proces chrome.exe i ta zła karta zginęła a przeglądarka dalej pracuje :-) Z innych fajnych cosiów to właśnie menadżer zadań w którym widać ile która karta bierze procesora, pamięci i jaki generuje ruch sieciowy. Fajną rzeczą może okazać się też możliwość wyjęcia karty i zrobienia z niej osobnego okna, i zachowanie przeciwne. Z wad - słownik polski, jest ale jest dziwny i nie zna wielu słów. Z niewidomych - debugowanie JavaScript, na razie mi się nie udało :-)]

Fajnie komentarz do tego gdzie robię wpis zajął mi więcej niż sam wpis ;-) to pewnie też wynik niewyspania.


Podobne postybeta
Środek tygodnia
Python z urllib = najlepszy menadżer pobierania ;-)
120 km/h, czyżby nowe 140 km/h? ;-)
Dlaczego wybrałem Windows XP dla mojego EEE?
Android - nawet platofrma potrafi przeciwko Tobie knuć ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz