środa, grudnia 12, 2007

Radość przedurlopowa - przycinanie ;-)

Żeby mi nie było za dobrze z powodu urlopu, który zaczynam za 3 dni zadałem sobie trochę bólu oglądając TV Trwam.

Trafiłem na fascynujący program w którym była pani członek Rady Etyki Mediów powiedziała, że w tym kraju każdy normalny człowiek powinien żyć wg. zdrowego rozsądku i 10 przykazań.

Fajnie. A o której wersji 10 przykazań mowa?

Cały program był o parodii w wykonaniu Szczuki na temat jednej z osób z Radia Maryja. Nie Ojca Dyrektora na szczęście, bo za to by ją chyba rozstrzelali, chodziło tylko o założycielkę podwórkowych dziecięcych kółek różańcowych, a że dziewczyna ma pecha być niepełnosprawna to Szczuka okazała się być bezdusznym potworem bez sumienia, który kpi z niepełnosprawnych.

Btw. czy w takim przypadku wymyślanie Larry'emu Flyntowi od niemoralnych wysłanników szatana też jest kpiną z niepełnosprawnych? W końcu on też jeździ na wózku [z tym, że u niego ty wynik "chrześcijańskiej miłości" jakiegoś szaleńca który postanowił odstrzelić wroga Boga [tak wróg jak i Bóg byli zdefiniowani przez szaleńca, co nie wyklucza, iż następnym celem mógł być np. szatański toster, albo zlewozmywak]].

Jak widać program wyprowadził mnie chwilowo z euforii przedurlopowej :-) Cel został więc osiągnięty, a TV Trwam po raz kolejny okazała się być gwarantem szczęścia.


Podobne postybeta
No to w fajnym kraju żyjemy
Mój Robot - podejście pierwsze ;-)
Fix na problem, który męczył Bloggeroida od lat.....
Bug w debugu ;-)
Alice... i nie tylko....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz