środa, grudnia 26, 2007

30 baniek na piramidę

Już kiedyś o tym pisałem, ale dziś już wiadomo, że w tym roku prześladowany przez liberałów i walczący z biedą kościół katolicki dostanie kolejne 30 baniek na budowę piramidy dla Glempa... znaczy się Świątyni Opatrzności Bożej.

W tym świetle można się zastanawiać czy krk nie ma innych motywów w sprawie walki z zapłodnieniem in vitro... w końcu mogłoby być mniej pieniążków dla krk..... a do tego dopuścić nie wolno!

Te zwyrodnialce z LiD chciały przeznaczyć pieniądze na jakieś wakacje dla dzieci ze wsi, a przecież wiadomo, że wszystkie dobre dzieci ze wsi nie pojadą na wakacje gdyż będą pracować z rodzicami w polu by było na dziesięcinę. Pewnie więc te krętacze z LiD chciały kasy na wakacje dla tych gorszych dzieci - z próbówki.

I jak tu nie rozumieć ludzi w takich koszulkach?



Dziękujemy wam liberałowie z PO i PSL [OK, niestety LiD gdy było jeszcze SLD i UW też miało tendencję do sypania kaski na tacę].


Podobne postybeta
Na co "idą" moje podatki?
No i po wyborach
Czy kosmita zobaczy rusztowania?
Słaby, ale wojujący ateizm - czyli "obiektywne" dziennikarstwo ;-)
Religia zamiast matematyki?

1 komentarz:

  1. Czołem,
    Postanowiłem odwiedzić tego zacnego blogasa. Widzę, że dalej się katujesz (To apropos polytyki'n'kościoła)... szkoda marnować sił witalnych wg. mnie.

    Pozdrawiam gorąco i najlepszego w Nowym ;)

    OdpowiedzUsuń