niedziela, marca 04, 2007

Universal Studios i Hollywood ;-)

Dziś wybrałem się na wycieczkę do Universal Studio i Hollywood :-)W Universal Studio największe wrażenie zrobiła na mnie "instalacja" do Powrotu do przyszłości, genialnie zrobione efekty [gdy o nich pomyśle do teraz mi się w głowie kręci ;-)]. Pościg za Biffem Tanenem świetny :-)Wrażenie zrobił też na mnie Terminator 2, szczególne moment gdy pojawił się T10000 który dzięki efektom 3D wydawał się wyłazić z ekranu.Plus ma też Water World za połączenie efektów pirotechnicznych z wodą :-) Ogólnie super :-) Jak widać spotkałem nawet moją e.. rodzinę ;-)Próbowałem się załapać na 4 do Apollo 13A tyle zostało po tym gdy już wylądowałem tym Apollo 13 ;-)Za radą K zjadłem Orange Chicken w PandaExpressDalej był Hollywood [to zdjęcie akurat nieadekwatne, bo sprzed Universal Studio ;-)]W Hollywood zaś widać wiele gwiazd ;-)To specjalnie dla Lilah :-)Śliczne siostry Olsen [choć to chyba za wcześniejsze czasy ;-)]Łupy z wyprawy ;-)


Podobne postybeta
Wiki jest wielkie ;-)
Lecę do Stanów... i co z tego? ;-)
Wycieczka po LA ;-)
Nowy Jork....
No to lecę do Los Angeles ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz