niedziela, listopada 12, 2006

Obywatelski obowiązek spełniony

Przed chwilą wypełniłem obywatelski obowiązek i zagłosowałem w wyborach samorządowych. Jedyny pewny wybór miałem w przypadku sejmiku wojewódzkiego, całą resztę głosowałem na wyczucie ;-)Wydaje mi się, że wybory samorządowe są w pewien sposób śmieszne. Przyznam się bez bicia, że praktycznie nie znam kandydatów. W Wodzisławiu większość startuje z komitetów lokalnych, nie wiem więc czy mają poglądy lewicowe, prawicowe, centrowe czy może jakieś inne.Choć wielu twierdzi, że wybory samorządowe powinny być nie związane z partiami politycznymi to ja twierdze dokładnie odwrotnie. To pozwala na identyfikowanie kandydatów z bardziej znanymi "znakami towarowymi".


Podobne postybeta
Najbardziej bezsensowne wybory
Noblowisko
No i są wyniki, ale sondażowe
O wyższości podejmowania decyzji partiami zamiast per sztuka ;-)
Być antytrollem, to jest wyzwanie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz