piątek, sierpnia 04, 2006

#100 ;-)

A dziś mieliśmy deszcz, robił kap, kap i umył mi auto :-)Otwarli mi też most za którym tęskniłem, ale okazuje się, że objazd tego mostu jest krótszy ;-)Dell nie będzie produkował już PocketPC, a nasza władza dostała upomnienie od Rady Europy żeby nie szalała z pomysłami wprowadzenia kary śmierci. Oczywiście nic ich to nie ruszyło bo zbliża się kampania wyborcza i jak ludzie zaczną masowo popierać mordowanie dzieci to PiS, LPR i Samoobrona zaczną za tym nawoływać.Z racji deszczu pogoda się zmieniła, nie jest już tak potwornie gorąco... dzięki czemu moje zatoki bolą o wiele bardziej ;-)Ale idzie ku dobremu :-) Już tylko jutro i weekend :-)Jeżeli uwzględnić te kilka notatek, które wpisałem do bloga, a ich nie opublikowałem to ta jest notatką o numerze 100 :-)


Podobne postybeta
Dziwne linki w iGoogle ;-)
Noblowisko
"Pewne takie niedomówienie"
Jak biegnie A1? :-)
Kontrrewolucja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz