piątek, czerwca 16, 2006

I tak żle i tak niedobrze

Upał, to dobre słowo na podsumowanie dzisiejszego dnia.Upał dopadł mnie najpierw w trakcie Smutnych Czynności przy moim stareńkim Fiacie 126p czyli Maluszku.Smutne Czynności musiały zostać już podjęte bo "na dniach" kończyło mu się ubezpieczenie.Upadł trzymał dalej, aż dopadł mnie ponownie w trakcie jazdy do Częstochowy.Wytchnienie przynosi teraz noc ;-) [ilustracja powyżej ;-)]Wbrew upałowi próbowałem poczynić jakieś postępy w którejś z prac które sobie zadałem ;-)W sprawie ASP.NET jest postęp bo mam w Częstochowie książkę o C#, w której coś o tym pisze więc możliwe że coś poczytam ;-) ["coś" to słowo klucz w tym wątku ;-)]Wczoraj doznałem też niejakiego olśnienia czemu moja implementacja sieci neuronowych ze wsteczną propagacją nie do końca działa [eufemizm na powiedzenie: prawie nigdy nie działa ;-)], próbowałem nawet znaleźć w sobie dziś entuzjazm do sprawdzenia tej hipotezy, ale sił starczyło mi tylko na bezmyślne spojrzenie w kod ;-)Dopadła mnie też wczoraj wątpliwość związana z jednym z wykładów, które miałem w sobotę.Był to wykład o systemach rozmytych i profesor powiedział coś o tym, że jeszcze nikt nie zajął się zespolonymi systemami rozmytymi. Już wtedy coś mi się nie zgadzało i wczoraj znów mnie to dopadło.Wydaje mi się, że w systemie rozmytym musi istnieć możliwość określenia czy coś jest większe czy mniejsze, a z tego co pamiętam to dla liczb zespolonych nie ma chyba relacji porządku, albo dobrego porządku ;-) czyli mówiąc inaczej, nie ma dla liczb zespolonych operatorów <>.Gdy mamy dwie liczby zespolone z1 i z2 to nie jesteśmy w stanie stwierdzić która z nich jest większa lub mniejsza.A możliwość stwierdzenia tego jest jak mi się intuicyjnie wydaje konieczna do budowy systemu rozmytego.Ale głowy nie dam ;-)

Podobne postybeta
Upał promuje mniejszych?
Dlaczego jeszcze nie kupiłem samochodu? ;-)
Być antytrollem, to jest wyzwanie :-)
Warunki rozmyte ;-)
Strasząca książka - Extinction: The Thriller

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz