piątek, kwietnia 28, 2006

Podróżujemy ;-)

Jak co tydzień piątek minął mi wybitnie "w podróży" ;-)
Oczywiście jeszcze wczoraj w miejscu spania i dziś w pracy miałem ambitne plany czytania o CMM i dobrych praktykach dla CVS w trakcie podróży, ale na planach się skończyło ;-)

Żeby doznać "odrobiny luksusu" ;-) pojechałem sobie dziś I klasa w pociągu pośpiesznym i przyznam, że jest to miłe :-) Przez ponad połowę drogi miałem cały przedział dla siebie :-)
Kolejnym kolejowym eksperymentem powinna być przejażdżka InterCity, ale w najbliższej przyszłości nie wydaje mi się to grozić ;-)

A moja lista ludzi w sieci LinkedIn wzrosła już do 499 osób :-) Jeśli ktoś chętny to zapraszam, zgłoszenia przez komentarz [ale wątpię by się ktoś zgłosił ;-)]


Podobne postybeta
Wdrażam CMM ;-)
Pociąg pociągowi nierówny ;-)
Kupić, nie kupić? Oto jest pytanie...
Coś się chyba system zacina
Clarke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz